top of page

El PSOE Palma exigeix que es paralitzi la importació de residus d'Eivissa

  • 3 days ago
  • 1 min de lectura

Els socialistes denuncien la manca de transparència davant l'imminent inici de la importació de residus d'Eivissa a Palma


Critiquen l'operatiu per l'afectació que tindrà als barris i pel seu obscurantisme


Negueruela: “Exigim contundència, que es sàpiga, que s'expliqui, que es digui com serà i, per descomptat, exigim a l'alcalde que ho intenti aturar”


El PSOE Palma denuncia la manca de transparència davant l'imminent inici de la importació de residus d'Eivissa a Palma, un operatiu que critiquen els socialistes. El secretari general de l'Agrupació Socialista de Palma (ASP), Iago Negueruela, ha afirmat: “exigim contundència, que es sàpiga, que s'expliqui, que es digui com serà i, per descomptat, exigim a l'alcalde que ho intenti aturar”.


Segons Negueruela, “Vicent Marí, el president del Consell d’Eivissa, ha anunciat quan arriben els residus a Palma, però no se sap res d'aquest operatiu”. “L'alcalde Martínez està desaparegut. Presenta operatius gairebé per a qualsevol cosa, però no sabem si anirà a rebre el fems al port de Palma o l'acompanyarà durant el recorregut pels principals barris de Palma o simplement ho ignorarà i no dirà res”, ha dit el secretari general.


“Els socialistes ens oposem fermament a la importació de residus per com pot afectar els barris. Demanem transparència perquè, avui dia, no en sabem res”, ha afirmat Negueruela. Negueruela ha demanat a l'alcalde que “defensi d'una vegada els veïns i veïnes de Palma i menys els interessos de Prohens i del president del Consell d'Eivissa”.


 
 
 

Comentaris


bottom of page